• FAQ

Gwarancja Odkupu

Czy mogę Wam odsprzedać każdą grę?

Tak, możesz nam odsprzedać każdą grę zakupioną w naszym sklepie. Możesz również sprzedać nam grę spoza naszego sklepu, jednak wtedy cenę ustalimy indywidualnie - po więcej szczegółów zapraszamy do sekcji Skup gier


Od czego zależy cena, którą uzyskam odsprzedając Wam grę w ramach Gwarancji Odkupu?

Cena, zależy od tego po jakim czasie, od odbioru zamówienia, wyślesz nam grę. Liczymy pełne dni, począwszy od dnia następnego po odbiorze przez Ciebie paczki do dnia nadania paczki zwrotnej.


Legendarny Deal - przelejemy Ci 50%, ceny, którą zapłaciłeś za grę oraz dostaniesz jednorazowy kod rabatowy w wysokości 50% na dowolną, używaną grę, jeśli odeślesz nam grę w ciągu 14 dni od odbioru paczki.
 

Jak długo są ważne kody rabatowe na kolejną grę?

Kody są ważne przez 3 miesiące od dnia otrzymania.
 

Co muszę zrobić, żeby odprzedać Wam grę w ramach Gwarancji Odkupu?

W paczce z grą, znajdziesz umowę kupna. Dokument będzie zawierał dane produktu. Uzupełnij swoje dane, datę oraz się podpisz. Paczka, w tkóej dostałeś grę ma funkcję zwrotu - w niej możesz odesłać nam grę. To wszystko :)


Czy możecie nie zaakceptować gry do odkupu?

Tak, zastrzegamy sobie prawo do odmowy odkupu gry, w przypadku znacznego (uniemożliwiającego odczyt i instalację na konsoli ) uszkodzenia nośnika lub opakowania.

Kiedy otrzymam przelew za grę i kod rabatowy?
W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przez nas paczki, dostaniesz mailowe potwierdzenie weryfikacji gry wraz z kodem rabatowym. Przelew zlecimy w ciągu 4 dni roboczych.


Ile razy mogę Wam odsprzedawać gry?

W ramach Gwarancji Okupu nie ma limitu na ilość odsprzedawanych gier.

Ile kosztuje wysyłka gry do odsprzedaży w ramach Gwarancji Odkupu?

Razem z grą, wyślemy Ci list przewozowy - naklej go na paczkę - ta którą dostałeś ma funkcję zwrotu. Wystarczy, że zapakujesz do niej grę oraz umowę kupna. Oznacza to, że nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów odsprzedając nam grę! Jeśli etykieta straci ważność ( etykiety są ważne 30 dni ) lub będziesz chciał zmienić przewoźnika i/lub sposób nadania, skontaktuj się z nami: odkup@playsmart.com.pl



Zwroty i reklamacje

Czy dajecie gwarancję na gry?

Wszystkie nowe gry mają gwarancję producenta. Używane gry podlegają każdorazowej weryfikacji, wiec mamy pewność, że zadziałają u Ciebie. Zgodnie z regulaminem, za stan używanych gier odpowiadamy przez 12 miesięcy od dnia odbioru paczki. Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie Sklepu oraz sekcji Reklamacje.

Czy mogę zwrócić produkt?

Tak, zgodnie z Regulaminem Sklepu, masz 14 dni, od dnia odbioru przesyłki, na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Po złożeniu zamówienia, otrzymasz od nas maila ze wzorem formularza zwrotu towaru. Wypełnij ten dokument i odeślij nam nieotwartą grę, a my zwrócimy Ci pełną kwotę.

WAŻNE: W przypadku gier, czyli oprogramowania komputerowego, możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni jedynie w przypadku braku uszkodzenia oryginalnego opakowania - folii (w przypadku gier nowych). Gry używane, możesz zwrócić tylko, gdy plomby zabezpieczające będą nienaruszone.